Vi tilbyder prisgaranti på vores overnatninger.
Hvis du mod forventning finder den samme indkvartering billigere hos en anden virksomhed, får du prisforskellen tilbage. For at gøre krav på din "laveste pris-garanti" skal du kontakte vores kundeservice umiddelbart efter din booking (senest 48 timer efter bookingen blev foretaget) med alle oplysninger om det andet tilbud, herunder et link til det relevante selskab, hvor den lavere pris er tydeligt angivet.
For at Lavprisgarantien skal gælde, skal følgende kriterier være opfyldt:
Det andet tilbud skal kunne bookes online på en svensk rejseside og være gyldigt i den pågældende periode.- Det er det samme hotel/overnatning
- Samme check-in og check-ud dato
- Samme værelsestype/lejlighedstype
- Samme værelsesforhold, måltider og andre mulige forhold
- Din booking hos os skal kunne ombookes/annulleres
Du kan ikke gøre krav på Lavprisgarantien, hvis:
Du bruger medlemsrabatter eller andre rabatkoder.- Du har booket til en særlig VIP-pris eller almindelig gæstepris.
- Du benytter dig af tilbud fra kundeklubber eller loyalitetspoint.
- Du benytter dig af særlige tilbud fra hotellet eller belønningsprogrammer.
- Du booker uspecificeret, dvs. du ved ikke, hvilket hotel/indkvartering eller hvilken type indkvartering, du vil bo på, før efter du har booket.
- Du har ikke kontaktet os inden for 48 timer efter bookingen.
- Du har booket et værelse, der er "ikke-refunderbart".